Leverade tjänster
Strategi för Sociala medier
Google-annonsering
Inlägg & kampanjer för Facebook
Workshop kring digitalt varumärke
Uppföljnings- & utvecklingsmöten
Strategi för Sociala medier
Google-annonsering
Inlägg & kampanjer för Facebook
Workshop kring digitalt varumärke
Uppföljnings- & utvecklingsmöten
Det är ett sammansvetsat gäng som arbetar på Se & Synas, de kommer bra överens och litar på varandra. De satsar mycket på utbildning av personalen och försöker att hänga med i de senaste trenderna.
Susanna har spenderat två år studerandes i Norge och USA och tagit en Masterexamen i oftalmologi och kan därmed mycket om ögats sjukdomar och olika behandlingar. Cilla är utbildad civilekonom och brinner för bland annat marknadsföring. Hon har alltid arbetat både med kunder, marknadsföring och bokföring.
Hos Se & Synas har man den stora fördelen att som kund få låna med sig olika
bågar hem, för att prova sig fram i hemmets lugna vrå. En annorlunda frisyr, annat ljus och olika outfits, gör att man ser på sig själv på olika sätt. Att köpa glasögon är en investering och ska vara något som både ska ge en bättre syn men också kännas och se bra ut.
Tiden med kunden i undersökningsrummet är viktig, vi gör en grundlig undersökning som får ta den tid det tar, säger Susanna. Vi hinner se mycket och har chansen att se till exempel begynnande sjukdomar. Det går framåt hela tiden i den här branschen. Det kommer nya sätt att diagnosticera och det gör att vi kan förebygga och i ett tidigt skede upptäcka ögonsjukdomar.
Teamet är överens om att det är kul att arbeta med människor och att hjälpa dem med deras behov.
Facebook, Google och hemsidan är saker som behöver engagemang och kunskap och där har Torbjörn & Frallan AB fått hjälpa till sedan tre år.
– Torbjörn & Frallan har fått oss att göra saker som vi annars inte skulle göra, säger Susanna. De har fått oss att våga göra innehållet mer personligt och det har fungerat bra. Tidigare ville vi inte ens ha bilder på oss själva… men nu kan vi till och med lägga ut en bild där vi äter semla och har lite grädde på näsan! (skratt)
Torbjörn & Frallan sparar vår tid och jobbet blir gjort – innan tog det tid och blev inte gjort.
Cilla håller med och säger:
– Vi har köpt oss sinnesfrid och mer tid till det som vi ska ägna oss åt, det som vi är proffs på. Det blir även en röd tråd genom all kommunikation och en kontinuitet som är svår att hinna med själv.
Se & Synas fick under pandemin ett kvitto på att de handlat rätt. Många av deras kunder fortsatte nämligen att komma in och deras tapp procentuellt var inte lika hårt som andra butikers. Det personliga bemötandet var nog helt avgörande, att de visste att vi är rädda om deras hälsa på riktigt. Det var väldigt fint att se. Våra kunder vågade komma till oss eftersom de känner oss, avslutar Cilla.